דילוג לתוכן
  • 1 הצבעות
    15 פוסטים
    486 צפיות
    מ
    @שמואל said: לא הייתי רוצה להיות במעמד רישום תינוק במשרד הפנים כשההורים נראים חרדים ורשום להם בת.ז. רווק/ה... (רק לחשוב על מישהו שצריך הרבה רחמי שמיים בקבלה של הילדים למוסדות [בלי גזענות] שישלח למוסד כזה צילום תעודת זהות)... עוד מעט זה יהיה הסטנדרט. יהיו רישומים שלנו